niedziela, 20 października 2013

NOCKA U WERY, MOJEJ NAJLEPSZEJ PRZYJACIÓŁKI

CZEŚĆ :-)
 WCZORAJ POJECHAŁAM NA NOC DO MOJEJ NAJLEPSZEJ PRZYJACIÓŁKI WERONIKI.
 WERONIKA MA SŁODKIEGO CHOMICZKA, KTÓRY MA NA IMIĘ KASIJAS. 


BYŁO CZYTANIE 


I RÓŻNE SZALEŃSTWA


GRAŁYŚMY TEŻ W GRY


I BAWIŁYŚMY SIĘ W OFICERÓW


A POTEM POSZŁYŚMY NA POLE JA JEŹDZIŁAM NA HULAJNODZE A WERA NA ROLKACH.


PIEKŁYŚMY TEŻ BABECZKI


OGLĄDAŁYŚMY DWA FILMY JEDEN Z NICH TO MINIONKI ROZRABIAJĄ.
A POTEM POSZŁYŚMY KUPIĆ ZDRAPKI.
BYŁO BARDZO FAJNIE, MUSIMY TO KIEDYŚ POWTÓRZYĆ.











11 komentarzy:

  1. O jak fajnie. Nocowanki to moje marzenie. Ale się działo. Moje kuzynki też wychodzą na "pole". Ale fajnie to brzmi;) Pozdrawiam. Maja

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie Ci tak. Też lubiłem wyrywać się z domu. Chętnie bym się wrócił do czasów, gdy nocowałem z kolegami pod namiotem. Baaaardzo miło to wspominam - a byłem wtedy w Twoim wieku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To mama Weroniki musiała mieć z wami urwanie głowy, ale sądząc po uśmiechniętych buźkach musiało być fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie papużki nierozłączki-jak miło mieć taką serdeczną koleżankę-pozdrawiam Was obydwie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, widać, że zabawa była super:-D

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś indywidualistką ale mimo to zawsze miałaś i masz fajne koleżanki.chcesz być najlepsza ale jednocześnie potrafisz dzielić się z innymi.skąd ta umiejętność,szybko dorastasz jesteś fajna dziewczynka.bardzo cię kocham.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiki jak chodzisz na nocki to znaczy że już jesteś duża, a nocki u koleżanek są extra też je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że świetnie się bawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mama milionioliwka26 października 2013 08:38

    Wiki nocki u koleżanki są super, szkoda że jak ja byłam mała to takie imprezki były rzadkością.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z pewnoscia Wiki sie swietnie bawilas :) Widze ze z Wera to wy przyjaciolki na calego i fajnie bo bardzo wazne jest miec taka super przyjaciolke na dobre i na zle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Seems like u had a great time with ur friend :) Is she ur friend from the same class at school ?

    OdpowiedzUsuń