środa, 28 sierpnia 2013

ZABÓJCZO ŚLICZNA, FANTASTYCZNA

DZISIAJ POKAŻE WAM MOJE LALKI MONSTER HIGH.
MAM ICH 6 I SĄ WSPANIAŁE .


MOJA PIERWSZA LALKA MONSTER HIGH TO CLAWDEEN WOLF. 
DOSTAŁAM JĄ OD MIKOŁAJA.


MOJA DRUGA LALKA TO ABBEY BOMINABLE.
KUPILI MI JĄ WUJEK SEBASTIAN I CIOCIA EWELINA.


KIEDY BYŁAM Z RODZICAMI NA ZAKUPACH TO KUPIŁAM SOBIE
DEUCEA GORGONA.


NASTĘPNĄ LALKĘ KUPILI MI RODZICE I TO BYŁA LAGOONA BLUE 


KOLEJNĄ MOJĄ LALKĄ  BYŁA VENUS MCFLYTRAP.
KUPIŁAM JĄ SOBIE SAMA ZA SWOJE PIENIĄDZE.


OSTATNIĄ MOJĄ LALKĄ  JEST OPERETTA.
DOSTAŁAM JĄ OD DZIADZIA WITKA I BABCI BASI .


OTO WSZYSTKIE MOJE LALKI MONSTER HIGH,
ALE CHCIAŁABYM MIEĆ ICH WIĘCEJ.














15 komentarzy:

  1. Swietna kolekcja lalek Wiki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowwwww Wiki I love all ur dolls :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to dobrze że niedługo znowu mikołaj wiki minie jak jeden dzień

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku nie mogłam patrzeć na te lalki, teraz się do nich przekonałam i podobają mi się bardzo, a szczególnie BUTY tych lalek, rewelacja!!! , buziaczek Kochanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow Wiki wspaniała kolekcja lalek, mam jedno małe pytanie, bo lalek jest 5, a chłopak jeden, czy one się o niego nie kłócą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bo jego dziewczyny która ma na imię Cleo jeszcze nie mam ale będę miała :-)

      Usuń
  6. Wikunia, mam pytanie....Co jest takiego w tych lalkach, ze tak je uwielbiasz...?..Jestem ciekawa zdania młodej dziewczynki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobają mi się ich buty, ciuchy. lubię słuchać ich piosenek i oglądać ich bajki .

      Usuń
  7. Super kolekcja lalek ;) Ja niezbyt je lubię, ale chyba jestem już na nie za stara ;) Jak myślisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że jesteś za duża ,pewnie jak będę w twoim wieku to dam je mojej siostrze Mai.

      Usuń
  8. A ile brakuje Ci jeszcze tych pieknosci?

    OdpowiedzUsuń
  9. Duża kolekcja lalek , brawo Wiki

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz juz wiemy jaki prezent kupic na urodzinki!Nastepna lalke do kolekcji:)Super kolekcja!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. O WIki nie wiedziałam, że też lubisz MH (kiedyś lubiłam HM ;) Też już mam 6 i tyle jeszcze bym chciała.

    OdpowiedzUsuń